Wednesday, January 14, 2009

Iota #4 – Sussss… shoo*

Mama kata, klau slalu cakap 'Susah', nanti betol2 jadi Susah. Tapi, takde pun cakap perkataan tu, tapi dah memang terjadi.

Bila? TADI! Semalam! Kelmarin! Sejak minggu lepas… tapi especially TADI & SEMALAM.

Pastu nak cakap ape??! Haaa?? Theory mama ni kena revise balik, ade additional conditions.

Hmm…!!! Semoga saya dan kawan-kawan sekalian dapat bersabar dalam menempuhi cubaan yang menimpa kami. Apa salah batch 2005??! Kenapa kita selalu dikenakan dengan kejutan-kejutan kejam yang amat kejam dan mengejutkan? Saya rasa seperti dianiaya.

Saya terkejut. Awak? Terkejut tak? Sabar eh? Lagi 2 hari, pastu kita boleh tengok Indovision. Hahaha (kayaknya ga nyambung deh…)

Waduh, sebel banget!!!

Forensic - kuliah bedah jenazah
Where our mind got dissected and being explored

3 comments:

nana said...

yeay...2 hari lg blh tgk indovision...bape hr lg nk balik ah?

Bil said...

i tak boleh terkira brp hari lg nak balik.. obstruksi fikiran! hohoho!

nana, u terkejut tak???? i tanya tu...

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...