Friday, January 7, 2011

Perut idaman

(edited)
Malam semalam sebelum tidur saya ada terberangan (memang wajib berangan kot every night before tidur, so no such thing as ‘ter’berangan! Poodah!), correction – malam semalam sebelum tidur saya berangan nak perut kempis yang slim and sleek but lean and a little bit tough, senang kata perut macam Victoria Secret’s models.

Ada ke manusia yang berjantina perempuan tak nak perut macam model2 VS?

So, memang tak salah la kalau I berangan macam tu kan? Lagipun Rhonda Byrne dah mengumpulkan banyak evident2 dari para ilmuan dan ahli fikir yang terkemuka yang cakap berangan itu sangat penting! Sangat penting! Sejak dengar cakap Rhonda Byrne, saya terus jadi dreamer yang agak extreme. Semalam bukan setakat berangan nak perut kempis, tapi berangan dengan segala mejik dan keajaiban di dunia dan di langit bahawa saya akan bangun pagi dengan berperutkan kempis, flat, slim, sleek, lean, a little bit tough, pendek kata perut macam VS’s models!

Pagi2 tepat jam 5:41am WIB, saya dikejutkan dengan bunyi handphone. Ahhh~ bestnya bunyi ringtone ni! Ringtone yang khas, menandakan itu adalah panggilan kesayangan dari Zuffy!

Good morning sayang!!

Lepas cakap beberapa minit (ye lah sebab boyfriend saya nak pergi kerja so tak boleh la cakap beberapa jam pagi2 tu! Jangan mengada!) saya pun sambung tidur balik. Eh lupa sebenarnya nak check adakah segala mejik dan keajaiban di dunia dan di langit itu terjadi kepada saya? Adakah perut saya kempis, flat, sleek, lean and a little bit tough? Memang lupa nak check sebab bangun2 je terus happy sebab dengar suara Zuffy.

Oh, patut la orang yang dah kahwin kebanyakkan jadi menggemok, sebab diaorg happy sampai lupa nak check perut! Apa lagi timbang badan. Nauzubillahminzalik! Harap2 saya akan happy dan sentiasa menjaga perut, berat badan, wajah, kulit, kesihatan dan penampilan walaupun dah beranak 8! InsyaAllah… maksud saya InsyaAllah supaya saya dapat sentiasa menjaga perut, berat badan dan lain-lain, bukan insyaAllah untuk beranak 8! Tapi kalau beranak 8 pun apa salahnya kan? Nanti boleh jadi Hot octomummy~

Sudah cukup rasanya, lenguh jugak blogging pakai phone ni… dah la tak boleh letak color2, bold2. Nak letak gambar boleh, tapi takde gambar yang sesuai untuk entry ni. Takpe, nanti I carikan gambar yang agak boleh masuk la.. Pastu kalau rajin angkat badan untuk duduk laptop, I will make this entry a bit colorful.


Hey Heidi Klum, my hot mommy idol. Great thing about her is, she went on the VS runaway 2 weeks after giving birth to her 2nd child! Gila best, 2 weeks je perut dah cun balik, after 9 months of stretching tu!!


This is my fav VS model, Adriana Lima. All VS models however have The-Dream-Tummy, but Adriana for me has the exotic look. Prolly because she's a latina, Brazillian to be exact.


Ini pula, tummy idaman Zuffy. He sent me this photo early last year and he was in kinda extreme tummy building that time. Sekarang? Walaupun perut you tak seberapa macam dalam gambar ni, tapi you tetap the hottest hunk! Nanti kita sama2 workout untuk dapatkan our dream tummy k?

Xoxo
(BlogPress via iPhone)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...